Jiří Rostecký

Zdeněk Dvořák

Chcete zákazníka? Vytvořte v něm potřebu…

Prodávání je v podstatě snadná věc, pokud ale chápete jeho základy. Každý produkt či služba by měla řešit nějakou potřebu. Ne vždy je to tak markantní (třeba pod článkem o přednášce Margarety Křížové zajímavě argumentovat Zdeněk Dvořák o smyslu FourSquare), ale přesto to určitá potřeba je. Když ji dokážete vytvořit, máte většinou vyhráno.

18. 5. 20142 minuty čtenípřečíst článek

Guest Blogging umřel. Jaké jsem s ním měl zkušenosti?

Zdeněk Dvořák na svém blogu publikoval moc hezký článek informující o konci Guest Bloggingu. Jak sám skvěle podotkl, v Čechách se ještě nestačil ani pořádně rozvinout a teď už vlastně nemusí. Přesto jsem se několikrát setkal s lidmi, co chtěli na mých webech publikovat články formou Guest Bloggingu a propagovat tak svou značku, získat zpětné odkazy a […]

21. 1. 20143 minuty čtenípřečíst článek
[mc4wp_form id="1911"]

Blogování z vás odborníka neudělá

Poslední dobou mám pocit, že se objevilo nové know-how na úspěch. Ono není tak nové, ale začalo se trochu zneužívat. Všiml jsem si, že řada lidí začala blogovat a předstírat svou profesionalitu. Často to ale končí naprostým zklamáním, kdy jedinou povedenou prací jsou články na blogu.

1. 12. 20132 minuty čtenípřečíst článek
  • 1