Jiří Rostecký

Prodej inzerce

Jak zvýšit efektivitu prodeje inzerce na vašem webu?

Prodej inzerce na webu je prodej jako každý jiný. Na jedné straně musí být potřeba inzerovat, na druhé schopnost tuto potřebu uspokojit. V průběhu toho všeho ale můžete udělat spoustu věcí, které efektivitu vašeho prodeje zvýší.

14. 1. 201610 minut čtenípřečíst článek

Dejte tomu sexy název a prodejte to

Občas, když se s klienty bavíme o jejich projektech, zaráží mě jedna podstatná věc – neumí sebe nebo svůj produkt prodat. Například mají web a prodávají na něm inzerci. Napadla je jen klasika – bannery, odkazy, PR články. Potenciálním inzerentům to nabídli tak, že prostě prodávají inzerci. Holá informace. Nic víc.

30. 5. 20141 minuta čtenípřečíst článek
[mc4wp_form id="1911"]

Chcete zákazníka? Vytvořte v něm potřebu…

Prodávání je v podstatě snadná věc, pokud ale chápete jeho základy. Každý produkt či služba by měla řešit nějakou potřebu. Ne vždy je to tak markantní (třeba pod článkem o přednášce Margarety Křížové zajímavě argumentovat Zdeněk Dvořák o smyslu FourSquare), ale přesto to určitá potřeba je. Když ji dokážete vytvořit, máte většinou vyhráno.

18. 5. 20142 minuty čtenípřečíst článek
  • 1