Jiří Rostecký

iParťák.cz

Weby už jsou personalizované, ale co náš přístup k zákazníkům?

Fascinuje mě jeden moderní trend – personalizace na internetu. Když jsem byl na Nekonferenci od Besteta, docela jsem koukal, jak se weby dokáží přizpůsobit konkrétnímu návštěvníkovi, nabídnout pro něj relevantní obsah a dobře s ním pracovat. Bylo to chvílemi až neuvěřitelné, ale mě napadla jedna trochu jiná otázka. Weby už s návštěvníky pracovat umí, ale […]

30. 6. 20142 minuty čtenípřečíst článek

Jsme země mrtvých firem

Někdy mě až zaráží, kolik firem existuje asi jen proto, aby existovaly. Moc se nevyznám v tom, co všechno je dnes možné (zvláště s novým zákoníkem), ale asi jsou to firmy založené jen kvůli dluhům, závazkům a problémům. Opravdu netuším, to nejspíš dokáže posoudit někdo zkušenější a znalejší. Trochu mě ale znervózňuje, že na ně […]

28. 5. 20141 minuta čtenípřečíst článek
[mc4wp_form id="1911"]

Jak a proč připravujeme vlastní firemní školení?

Jedním z hlavních důvodů, proč jsme se přestěhovali do Olomouce a do větších prostor, je moje už dlouhodobější myšlenka pořádání menších školení pro naše lidi. Hraji si s ní už několik měsíců a pomalu se blížím k samotné realizaci.

23. 3. 20142 minuty čtenípřečíst článek

Proč vítám všechny copywriterské a PPP systémy?

Přiznám se k jedné věci. Když před několika měsíci začaly vznikat různé copywriterské systémy, měl jsem trochu obavy. O to více mi nedalo spát, jakým způsobem se rozvíjel obchod na PPP systémech, na něž řada uživatelů chodila jen kvůli snadnému objednávání textů. Postupem času jsem svůj názor změnil a přišel na to, že jejich vznik […]

28. 1. 20143 minuty čtenípřečíst článek

Doména už není tak důležitá, přesto se nad ní vyplatí přemýšlet

Obecně se tvrdí, že doména již není tak důležitá. Sám do nich investuji poměrně hodně, ale především si myslím, že to není otázkou peněz. Je snadné vymyslet mnoho domén, které ještě nikdo nezaregistroval, i přesto to ale řada našich klientů podceňuje a my jim musíme radit, aby se nad vším ještě jednou zamysleli.

19. 12. 20133 minuty čtenípřečíst článek

Nebojte se kritizovat vlastní práci, klienti to ocení

Už se mi několikrát stalo, že jsem nebyl spokojen s naší prací. Nelíbil se mi text od našeho textaře, grafik odevzdal nevyhovující design a podobně. V takové situaci se dostanete do pozice někoho, kdo má dvě možnosti. Buď klientovi odevzdáte práci, s níž sám nejste ztotožněn, nebo zkritizujete svoje lidi, přiznáte chybu a práci zadáte […]

21. 11. 20131 minuta čtenípřečíst článek

Lidí na správném místě si važte. Zvlášť, když je to místo pro vás životně důležité…

Jednou z mých nejcennějších, ale zároveň i nejsmutnějších zkušeností při podnikání je to, že lidé tu nejsou věčně. Nemluvím o délce života, ale o tom, jak dlouho pro nás někteří lidé mohou pracovat. Stejně tak ale nemluvím o tom, že od nás odejdou třeba kvůli špatným pracovním podmínkách, ale například kvůli nemoci, zakládání rodiny a […]

26. 9. 20123 minuty čtenípřečíst článek

Copywriting a normostrana spolu souvisí, ale je to dobře?

„Nezlobte se, ale to už přesahuje hranici jedné normostrany, to už si budete muset připlatit,“ řekl copywriter a šel článek osekat, jen aby neměl více než 1800 znaků, které škudlil půl hodiny a nerad by nedostal za těch 200 zaplaceno. Jakmile se mu povedlo text dostatečně zkrátit, byť z něj musel odstranit řadu zajímavých informací, […]

14. 8. 20124 minuty čtenípřečíst článek
  • 1