Jiří Rostecký

iParťák

Weby už jsou personalizované, ale co náš přístup k zákazníkům?

Fascinuje mě jeden moderní trend – personalizace na internetu. Když jsem byl na Nekonferenci od Besteta, docela jsem koukal, jak se weby dokáží přizpůsobit konkrétnímu návštěvníkovi, nabídnout pro něj relevantní obsah a dobře s ním pracovat. Bylo to chvílemi až neuvěřitelné, ale mě napadla jedna trochu jiná otázka. Weby už s návštěvníky pracovat umí, ale […]

30. 6. 20142 minuty čtenípřečíst článek

Jsme země mrtvých firem

Někdy mě až zaráží, kolik firem existuje asi jen proto, aby existovaly. Moc se nevyznám v tom, co všechno je dnes možné (zvláště s novým zákoníkem), ale asi jsou to firmy založené jen kvůli dluhům, závazkům a problémům. Opravdu netuším, to nejspíš dokáže posoudit někdo zkušenější a znalejší. Trochu mě ale znervózňuje, že na ně […]

28. 5. 20141 minuta čtenípřečíst článek
[mc4wp_form id="1911"]

Jak nám do kanceláře přišlo balení cukru

Znáte ty situace, kdy něco řeknete a ono se vám to nakonec vyplní? Mně se to stalo dneska. Den před plzeňským barcampem jsem seděl v pizzerii s Pavlem Ungrem, Honzou Kaliankem a jeho přítelkyní Sweniou. Bavili jsme se o mnoha věcech a samozřejmě si i objednali.

24. 4. 20141 minuta čtenípřečíst článek
  • 1