Jiří Rostecký

Inzerce

Chcete, abych o vás napsal zadarmo? Ok, ale co za to?

Přes Mladého podnikatele mě často kontaktují lidé, co chtějí, abych představil jejich projekty. Chodí mi také strašně moc tiskových zpráv a proseb o podporu nějaké akce, spolupráci a podobně. Je to docela nuda, skoro nikdy mě to nezaujme a hlavně nevidím důvod, proč o tom napsat.

9. 10. 20144 minuty čtenípřečíst článek

Dejte tomu sexy název a prodejte to

Občas, když se s klienty bavíme o jejich projektech, zaráží mě jedna podstatná věc – neumí sebe nebo svůj produkt prodat. Například mají web a prodávají na něm inzerci. Napadla je jen klasika – bannery, odkazy, PR články. Potenciálním inzerentům to nabídli tak, že prostě prodávají inzerci. Holá informace. Nic víc.

30. 5. 20141 minuta čtenípřečíst článek
[mc4wp_form id="1911"]

Líná huba, holé neštěstí. Nebojte se nabízet reklamu na svých stránkách, maximálně ji neprodáte

Někteří webmasteři, kterým v rámci mentoringu pomáhám s tvorbou jejich webových stránek, mají dost často jeden nepříjemný problém. Nemohou sehnat inzerenty, respektive žádné neosloví. To je obrovská škoda, protože to bohužel nefunguje tak, že by jen inzerenti chodili za námi, občas se musíme vydat i my za nimi…

14. 9. 20122 minuty čtenípřečíst článek
  • 1