Jiří Rostecký

iCopywriter.cz

10 věcí, které byste mohli zmínit při objednávce textů od copywritera

Bude to znít možná trochu nadneseně, ale kdyby se mě někdo zeptal, co nejvíce zdržuje výrobu článků od iCopywriter.cz, řekl bych mu, že klient. Ano, opravdu je to tak. Stávají se případy, kdy jsme nuceni strávit přibližně stejnou dobu (nebo i delší) mailováním než psaním samotného textu. Klienti velmi často nedokáží specifikovat, co po nás […]

28. 10. 20123 minuty čtenípřečíst článek

Negativní přístup k podnikání aneb Nechoďte za penězi, ale za zkušenostmi, prachy přijdou!

Už delší dobu mám v hlavě jeden nápad na článek. Zprvu jsem nevěděl, zdali jej napsat, protože byste mě nemuseli pochopit. Špatně se to vysvětluje, ale nakonec jsem to zkusil. Za poslední rok jsem totiž úplně změnil pohled na svoje podnikání a docela mě to posunulo dopředu. Třeba se zde najde někdo, kdo takto ještě […]

12. 9. 20123 minuty čtenípřečíst článek
[mc4wp_form id="1911"]

Děda Vševěd se třemi zlatými vlasy měl být copywriter, nejspíš by měl zlata daleko více…

Co mě na práci s copywritery (respektive s redaktory mých magazínů) nejméně baví, je zjišťování, jestli mají pravdu. Zrovna nedávno jsem řešil problém, že nejmenovaný redaktor napsal článek, který byl fakticky naprosto mimo mísu. Článek se dokonce zveřejnil, my se stali terčem posměchu a mně to dost zkazilo náladu.

17. 8. 20123 minuty čtenípřečíst článek

Copywriting a normostrana spolu souvisí, ale je to dobře?

„Nezlobte se, ale to už přesahuje hranici jedné normostrany, to už si budete muset připlatit,“ řekl copywriter a šel článek osekat, jen aby neměl více než 1800 znaků, které škudlil půl hodiny a nerad by nedostal za těch 200 zaplaceno. Jakmile se mu povedlo text dostatečně zkrátit, byť z něj musel odstranit řadu zajímavých informací, […]

14. 8. 20124 minuty čtenípřečíst článek
  • 1