Jiří Rostecký

Filip Podstavec

Co si přeji, aby se změnilo po Marketing Festivalu 2014?

Na svůj blog často píši recenze akcí, které navštěvuji. Už jsem si i všiml, že je někteří čtenáři očekávají a dokonce se mě už pár organizátorů různých akcí ptalo, zda a jak o nich napíši. Snažím se ale psát pouze o akcích, které skutečně stály za to a které si zaslouží prostor na tomto blogu. Marketing Festival mezi […]

3. 11. 20143 minuty čtenípřečíst článek

Blogování z vás odborníka neudělá

Poslední dobou mám pocit, že se objevilo nové know-how na úspěch. Ono není tak nové, ale začalo se trochu zneužívat. Všiml jsem si, že řada lidí začala blogovat a předstírat svou profesionalitu. Často to ale končí naprostým zklamáním, kdy jedinou povedenou prací jsou články na blogu.

1. 12. 20132 minuty čtenípřečíst článek
[mc4wp_form id="1911"]

Jak prodat článek, který jste už napsali a nevíte, co s ním?

Už několikrát mne někdo oslovil s dotazem, jak naložit s článkem, pro který nemá žádné využití a nechce jej poskytnout zdarma. Hodně lidí se psaní přímo nevěnuje, ale sepíší často i velmi kvalitní a obsahově bohatý článek, kterého je škoda, pokud se nevyužije. Existuje několik možností, jak s ním naložit.

11. 7. 20132 minuty čtenípřečíst článek

Prodal jsem Objevit.cz

Od začátku srpna jsem aktivně řešil prodej Objevit.cz. Řešení mělo smysl, protože k prodeji nakonec opravdu došlo. Mnoho lidí, co mě znají, to velice překvapilo. Byl to přeci můj hlavní projekt, dělal jsem na něm roky, bylo to to největší, co jsem ve svém portfoliu měl…

31. 8. 20125 minut čtenípřečíst článek
  • 1