Jiří Rostecký

Pomohu vám s tvorbou obsahového webu

Už od svých 14 let tvořím obsahové weby – blogy a magazíny. Takřka na koleni se mi povedlo vytvořit ve svém oboru velmi známý magazín MladýPodnikatel.cz, který si každý měsíc přičte kolem 50 000 návštěv a jehož pozvání do rozhovorů přijímají úspěšní byznysmeni i zkušení marketéři. Rád s přípravou blogu či magazínu pomohu i vám.

Tvorba blogů a magazínů

Většina tvůrců blogů a magazínů skončí stejně – vyhoří. Povede se jim založit hezký web s krásným designem, ale nedokáží jej rozvíjet dlouhodobě. Jejich články nikdo nečte, dochází jim inspirace na nová témata a web jim nepřináší to, co by chtěli.

Setkal jsem se s tím mnohokrát. U svých projektů jsem se zaměřil na to, abych je dokázal rozvíjet dlouhodobě, aby ve svém oboru byly úspěšné a aby naplňovaly moje cíle. Pomoci vám tedy mohu s následujícím:

  • Příprava nového obsahového webu – co vše promyslet, na co se připravit, jak vytvořit efektivní strategii a kterým začátečnickým chybám se vyhnout.
  • Příprava obsahového plánu – jak vymýšlet nová témata článků, jak jimi nestrádat do budoucna, jak publikaci obsahu efektivně rozvrhnout a co při tom nepokazit.
  • Práce s obsahem na webu – co udělat s obsahem, který jste právě vydali, aby jej našlo co nejvíce lidí, jak obsah rozvíjet, jak jej propagovat i s malým rozpočtem a které triky vám při tom mohou pomoci.
  • Tvorba samotného webu – kterým mýtům při tvorbě obsahových webů věří začátečníci a proč se na ně vykašlat, jak zkoordinovat tým, který web připravuje, a jak za málo peněz získat hodně muziky.
  • Efektivita práce – jak si tvorbu obsahového webu co nejvíce usnadnit, jaké nástroje k tomu použít, jak řídit tým redaktorů a jak se z toho všeho nezbláznit.

Mám zkušenosti s tvorbou desítek magazínů a blogů různého stylu i zaměření. Rád vám ukáži, jak tvořím svoje weby já a co mi v tom pomáhá. A hlavně, naučím vás web rozvíjet tak, abyste to zvládali i sami.

Tvorba rozhovorů pro váš web

Jako jeden z mála lidí v Česku tvořím videorozhovory. A víte, jak? Úplně sám. Nemám studio za milion, nemám výbavu za majlant, ale mám tisíce přehrání každý měsíc. V průměru každých 6 minut si někdo pustí moje video. O podcastech ani nemluvě.

Diváci mi říkají, že tvořím skvělé rozhovory. Ptám se na dobré otázky, jdu do hloubky a vybírám kvalitní hosty. Dělám to jak ve formě videí, tak i ve článcích. A tvořit rozhovory mohu i pro vás.

  • Tvorba videorozhovorů: Rozšířím váš web o kvalitní a atraktivní obsah. Video je fenoménem současnosti a dá se s ním skvěle pracovat jak na webu, tak např. na sociálních sítích. Zajistím vše – od přípravy a domluvy hosta, až po postprodukci a předání videa.
  • Tvorba podcastů: Odhadem polovina spuštění mých rozhovorů probíhá prostřednictvím podcastu (iTunes či stažená MP3). Je to formát, který spousta lidí miluje – při práci, při běhání, při jízdě apod. Rád podcast nahraji i pro vás a připravím tak pro vaše uživatele obsah, který si zamilují.
  • Tvorba psaných rozhovorů: Není to o poslání 10 otázek ve Wordu. Je to o nastudování si daného tématu, seznámení se s hostem, vytvoření chytré osnovy článku a efektivní práce s odpověďmi hosta. A pro váš web je to obsah, který může vydat za 20 jiných článků.

Rozhovory mají výhodu v tom, že se většinou virálně šíří. Rád vám tedy pomohu i s jejich propagací. Minimálně tím, že je nasdílím svým fanouškům na sociálních sítích a vymyslím s vámi způsoby, jak rozhovory propagovat dál.

Ukázka: Peníze.cz

Realizována kompletní produkce videa (kromě znělky).
Ukázka: Eshopista.cz

Pouze v roli moderátora. Kameramana a postuprodukci zajistila společnost ACOMWARE.

Práce s obsahem a jeho propagace

Píšete články, ale nikdo si je nečte. Točíte videa, ale nikdo se na ně nedívá. To jsou scénáře, které trápí většinu webů. Mně se povedlo vybudovat weby, které investují jen minimum peněz do svého marketingu. Místo toho dokáží obsah propagovat bezplatně, jen za využití vlastních nástrojů a kreativity. Totéž můžeme vyzkoušet i u vašeho webu. Naučíte se:

  • hledat příležitosti bezplatné propagace,
  • efektivně pracovat se sociálními sítěmi,
  • vytvářet kolem svého projektu komunitu,
  • pracovat s efektem „těšení se na nový obsah“,
  • pracovat s povědomím o vašem webu,
  • motivovat ostatní ke sdílení vašeho obsahu,
  • být vidět.

Každý rok se na můj web MladýPodnikatel.cz podívá přes půl milionu lidí. Spolupracuji s odborníky na SEO, sociální sítě a další formy marketingu. Rád vás spojím s lidmi, kteří vám v dané oblasti pomohou ještě více než já.

Kontaktujte mne

Napište mi o vašem projektu, co zrovna řešíte, co vás trápí a jak bych mám mohl pomoci. Brzy vás kontaktuji zpět a domluvíme se na naší spolupráci.

  • e-mail: jiri@rostecky.cz