20. 1. 2014
V naší firmě jsme doposud nezveřejňovali žádná data a výsledky práce pro klienty. Případové studie jsou asi nejlepší volbou, jak potenciálním klientům dokázat kvality našich služeb a předvést jim reálná autentická hodnocení dosavadních klientů. Připravujeme několik případových studií a postupně je budu zveřejňovat zde i na našich firemních stránkách. Toto je první z nich.
V případových studiích klademe důraz na objektivnost. Schválně do nich chceme zakomponovat i negativní hodnocení a informace o tom, jak s nimi pracujeme a zda jsme chyby už vychytali. Klientovi do obsahu studie vůbec nezasahujeme. Další studie budou z různých úhlů pohledu tak, aby byly cíleny na celou naši klientelu.
Případovou studii naleznete zde.
Je to naše první případovka a už jsme dostali negativní reakce. Pomozte nám se zlepšit a napište, jaká forma případových studií se vám líbí nejvíce, jak to udělat lépe a jakým směrem to posunout. Díky!
Panu Chodelkovi, který patří mezi klienty, co naše služby využívají nejdéle, a proto dokáží své hodnocení napsat nejobjektivněji, velmi děkujeme.
Pokud jste i vy spolupracovali s naší firmou a chcete, abychom i o vás případovou studii vytvořili, neváhejte mě kontaktovat na rostecky@ipartak.cz. Budu moc rád i za zpětnou vazbu ohledně zpracování studie – jak to udělat lépe, co udělat jinak apod. Díky moc!
20. 1. 2014
O spolupráci s iParťákem do budoucna taky uvažuji. Případové studie jsou při výběru dodavatel fajn, protože mi pomohou vytvořit si leoší představu o tom, co očekávat. Je mi jasné, že to vždycky nejde, do budoucna bych ale uvítal konkrétnější rozbor výsledků v čase.
veľmi pekne vytvorené, mna osobne by to presvedčilo si kúpiť vašé služby
Veľmi zvažujem využitie vašich služieb. Trochu si vás ešte oťuknem ako vám to ide:)
Podle mne je tento způsob nejlepší, jak propagovat své služby, ale je to i reklama klienta. Případová studie je jistě lepší, než nějaké statistiky na webu. Tohle se dá ověřit.