29. 8. 2012
Vcelku často něco objednávám na internetu, ale většinou nejsem ničím překvapen. Nákupy na internetu už jsou svým způsobem ustáleny a všude celý nákupní proces probíhá až na detaily skoro stejně. Tento týden jsem nakupoval znovu, protože se blíží začátek nového školního roku a já potřeboval školní batoh. Po dlouhé době jsem byl mile překvapen…
Nakupoval jsem na BlackComb.cz. Batoh jsme si vybral na Heuréce, která mi vyškytla pouze jeden obchod, kde vybraný batoh prodávají. Na stránkách obchodu jsem si jej tedy objednal, vybral platbu převodem a protože byla neděle večer a já neměl náladu, chtěl jsem zaplatit až druhý den. BlackComb mi dal na výběr z několika bank, a to z České spořitelny, UniCredit Bank a ČSOB.
Už to mě velmi potěšilo, protože když mohu vybrat svoji banku, převod je rychlejší a bez čekání. Vybral jsem tedy Českou spořitelnu a druhý den ráno kolem osmé jsem poslal peníze na emailem zaslaný účet. Doposud bylo vše normální, to největší překvapení na mne teprve čekalo.
Již ten den, tedy v den zaplacení objednávky, mi přišla SMS, že mám na poště zásilku. Byl jsem velmi překvapen, protože jsem nic dalšího v tu chvíli nečekal. Kromě zásilky mám na poště i známou, která mi během dne přinesla zajímavou uzavřenou tašku, která opravdu vypadala jako obyčejná nákupní igelitka, s hezkým designem a batohem uvnitř.
Musím BlackComb pochválit. Objednání batohu jsem odkládal už týden. Třeba loni jsem na něj musel čekat více než týden. Rok před tím to trvalo 4 dny. Dostat tedy batoh v den jeho zaplacení je překrásné.
Škoda, že už letos ze školy vycházím a batohy už asi nebudu potřebovat, protože jinak bych využil opět služeb BlackCombu. Přišlo mi kvalitní zboží za skvělou cenu, velmi rychle a bez jakéhokoliv problému. A tak by měl vypadat každý nákup ve všech obchodech, bohužel tomu tak není…
Edit: O tomto článku jsem je informoval na emailu, odpověď přišla do tří minut.
29. 8. 2012
Také souhlasím 🙂
Souhlasím. Kupoval jsem dnes Crocsy, bo sehnat ťapku v odpovídající velikosti na mojí tlapičku není jen tak, a nestačil jsem koukat. Takovej servis, jak to všechno sviští, jak jsi průběžně informovanej o postupném vyřizování objednávky od zaplacení až po vyexpedování zboží, mazec. Lahůdka jsou rovněž i maily, které Ti přijdou na schránky. Všechny informace, které člověk potřebuje, navíc přehledně, a kupec ( ne ten Benátský ) z toho cítí, že je na správném místě a kdyby se něco něco vyvrbilo, že obchod bude na jeho straně. Velmi tleskám. Nakoupil jsem vo půl třetí, zaplatil kartou a ve čtyři mi přišla SMS, že zítra po 12. hodině si možu botičky vyzvednout na poště ( Dokopanej balík na poštu 🙂 Tohle je ten nejlepší marketing a reklama, jakej si obchod může udělat. Rozhodně doporučuju a doporučovat budu.