12. 2. 2017
Poprvé jsem dával rozhovor do tisku naživo. Přišel jsem do Economie, prošel kolem DVTV (paní Drtinová se zrovna chystala s někým natáčet) a prošel skoro celým newsroomem. Poté jsem se s redaktorem Janem Bredlem posadil v zadních klidnějších prostorech a začal odpovídat na jeho otázky.
Bavili jsme se snad hodinu a půl. Vzniknout z toho měla jedna stránka textu. Měl jsem velké obavy, jak to nakonec dopadne, protože za takovou dobu toho řeknete hodně a v textu nemusí zaznít všechny důležité souvislosti.
Také jsem se trochu bál, abych nevyzněl jako arogant, protože jsme zabrousili i k tématům jako konkurence, můj přístupu ke tvorbě, marketingu apod. Naštěstí to tak (snad) nedopadlo.
Pak jsem čekal. Rozhovor nevyšel hned. Když jsem jednou šel po Praze a najednou mi vyskočila na mobilu notifikace, že jsem někde s Pavlem Ungrem, vylekalo mě to. Po rozkliknutí mi to ale už bylo jasné. Válím se po hospodách:
Originální příspěvek je zde.
Redakce článek zveřejnila i na webových stránkách, takže si jej můžete přečíst na tomto odkaze.
Byla to super zkušenost! Odpovědi jsou samozřejmě zkrácené a je vybrána jen malá část toho všeho, co jsme si řekli. Mám chuť se tu rozepsat a každou část ještě více dovysvětlit, ale k tomu se stejně drtivá většina čtenářů nikdy nedostane. Proto to nechávám tak, jak to je, a zvykám si. Snad se vám rozhovor bude líbit. 🙂
Díky Janovi a celému Marketing & Media za příležitost a profesionální přístup!
12. 2. 2017
Co na můj článek říkáte vy?