Jiří Rostecký

Marketing & Media: Fanoušky Mladého podnikatele chci poznat osobně. Zajímá mě, jak jim pomohl

12. 2. 2017

Poprvé jsem dával rozhovor do tisku naživo. Přišel jsem do Economie, prošel kolem DVTV (paní Drtinová se zrovna chystala s někým natáčet) a prošel skoro celým newsroomem. Poté jsem se s redaktorem Janem Bredlem posadil v zadních klidnějších prostorech a začal odpovídat na jeho otázky.

Bavili jsme se snad hodinu a půl. Vzniknout z toho měla jedna stránka textu. Měl jsem velké obavy, jak to nakonec dopadne, protože za takovou dobu toho řeknete hodně a v textu nemusí zaznít všechny důležité souvislosti.

Také jsem se trochu bál, abych nevyzněl jako arogant, protože jsme zabrousili i k tématům jako konkurence, můj přístupu ke tvorbě, marketingu apod. Naštěstí to tak (snad) nedopadlo.

Pak jsem čekal. Rozhovor nevyšel hned. Když jsem jednou šel po Praze a najednou mi vyskočila na mobilu notifikace, že jsem někde s Pavlem Ungrem, vylekalo mě to. Po rozkliknutí mi to ale už bylo jasné. Válím se po hospodách:

Originální příspěvek je zde.

Redakce článek zveřejnila i na webových stránkách, takže si jej můžete přečíst na tomto odkaze.

Byla to super zkušenost! Odpovědi jsou samozřejmě zkrácené a je vybrána jen malá část toho všeho, co jsme si řekli. Mám chuť se tu rozepsat a každou část ještě více dovysvětlit, ale k tomu se stejně drtivá většina čtenářů nikdy nedostane. Proto to nechávám tak, jak to je, a zvykám si. Snad se vám rozhovor bude líbit. 🙂

Díky Janovi a celému Marketing & Media za příležitost a profesionální přístup!

12. 2. 2017

Komentáře čtenářů:

Co na můj článek říkáte vy?