Jiří Rostecký Parťák pro podnikání a osobní rozvoj

Copywriting

Jak přistupuji ke tvorbě obsahu?

30. 8. 2019 6 minut čtení

Nepamatuji si, kdy přesně to bylo. Bylo mi tehdy asi 14 let a založil jsem si první webové stránky na internetu. Představovalo to pro mě obrovské dobrodružství, protože mě vždycky bavilo něco vytvářet, budovat a stavět.

Přečíst článek

Výběr dovolené na internetu? Raději ne…

25. 7. 2017 8 minut čtení

Před pár týdny jsem na iRozhlasu četl článek o tom, že Češi sice vybírají dovolenou na internetu, ale nakonec si ji jdou koupit na pobočku. Potvrzovali to tam i zástupci některých cestovek.

Přečíst článek

Jak propagovat článek na blogu?

20. 3. 2016 8 minut čtení

Tentokrát jsem si vyměnil role. S Madlou Čevelovou. Pozvala mne do svého pořadu Marketingové bludy a zeptala se mě na několik otázek. Jednou z nich byla i ta, jak propaguji nový obsah. Sepsal jsem proto TODO list, který najdete v tomto článku a můžete použít třeba na svém blogu.

Přečíst článek

19 tipů, jak hledat témata pro nové články

8. 3. 2016 10 minut čtení

Často se mě někdo ptá, jak dokáži tvořit tolik obsahu najednou a kde neustále beru inspiraci na nová témata článků, videí a podcastů. V tomto blogpostu vám odhalím několik mých tipů, které mi pomáhají a které můžete vyzkoušet sami.

Přečíst článek

8+ nástrojů pro tvůrce blogů a magazínů

21. 1. 2016 8 minut čtení

Bez některých nástrojů si tvorbu blogu a magazínu Mladý podnikatel nedokážu představit. Zde přináším jejich výčet. Můžete tak nahlédnout pod pokličku přípravy mých článků a videí.

Přečíst článek

Externí redaktor pro váš web: Na co se při výběru ptát?

6. 1. 2016 6 minut čtení

Vždycky, když jsem vybíral redaktory pro svoje magazíny nebo jsme v iParťákovi přijímali nové posily pro klienty, všímal jsem si podobných scénářů, které se opakovaly.

Přečíst článek

Jak napsat PR článek, který bude fungovat?

22. 12. 2015 7 minut čtení

Pro klienty iParťáka často zpracováváme PR články. Jejich zadání nám nejčastěji posílají přímo klienti. Rozhodl jsem se napsat tento článek jako návod, co všechno při psaní promyslet a jak napsat PR článek, který vám přinese výsledky.

Přečíst článek

Chyby při tvorbě obsahu: Zaměřte se na to podstatné

14. 12. 2015 4 minuty čtení

Tvorba obsahu mě baví. Od svých 14 let píšu blogy, dělám rozhovory a poslední rok i natáčím videa a nahrávám podcasty. V iParťákovi navíc klientům pomáháme s psaním článků a obsahem celkově.

Přečíst článek

5 e-shopů, 3000 NS textu, 1 velké šílenství

16. 7. 2015 1 minuta čtení

V iParťákovi právě děláme na 5 e-shopech a více jak 3000 normostranách textu. A to všechno jen tento měsíc. Jsou to popisky zboží, články pro magazíny, tiskové zprávy a spousta dalšího. Jsme z toho šílení!

Přečíst článek

Pár věcí, které kolem toho contentu nechápu

26. 9. 2014 5 minut čtení

Tak nevím, nejsem sice copywriter, obsahový marketér, ani specialista na UX, ale myslel jsem si, že po letech provozování obsahových webů (rozumějte magazínů) už alespoň něčemu rozumím. V poslední době se ale začínám ztrácet a několik nových trendů moc nechápu. Respektive chápu jejich smysl, ale nechápu je z pohledu uživatelské použitelnosti a celkově pohodlí čtenáře.

Přečíst článek