Jiří Rostecký

Copywriting

Jak přistupuji ke tvorbě obsahu?

30. 8. 2019 6 minut čtení

Nepamatuji si, kdy přesně to bylo. Bylo mi tehdy asi 14 let a založil jsem si první webové stránky na internetu. Představovalo to pro mě obrovské dobrodružství, protože mě vždycky bavilo něco vytvářet, budovat a stavět.

Přečíst článek

Výběr dovolené na internetu? Raději ne…

25. 7. 2017 8 minut čtení

Před pár týdny jsem na iRozhlasu četl článek o tom, že Češi sice vybírají dovolenou na internetu, ale nakonec si ji jdou koupit na pobočku. Potvrzovali to tam i zástupci některých cestovek.

Přečíst článek

Jak propagovat článek na blogu?

20. 3. 2016 8 minut čtení

Tentokrát jsem si vyměnil role. S Madlou Čevelovou. Pozvala mne do svého pořadu Marketingové bludy a zeptala se mě na několik otázek. Jednou z nich byla i ta, jak propaguji nový obsah. Sepsal jsem proto TODO list, který najdete v tomto článku a můžete použít třeba na svém blogu.

Přečíst článek

19 tipů, jak hledat témata pro nové články

8. 3. 2016 10 minut čtení

Často se mě někdo ptá, jak dokáži tvořit tolik obsahu najednou a kde neustále beru inspiraci na nová témata článků, videí a podcastů. V tomto blogpostu vám odhalím několik mých tipů, které mi pomáhají a které můžete vyzkoušet sami.

Přečíst článek

8+ nástrojů pro tvůrce blogů a magazínů

21. 1. 2016 8 minut čtení

Bez některých nástrojů si tvorbu blogu a magazínu Mladý podnikatel nedokážu představit. Zde přináším jejich výčet. Můžete tak nahlédnout pod pokličku přípravy mých článků a videí.

Přečíst článek

Pár věcí, které kolem toho contentu nechápu

26. 9. 2014 5 minut čtení

Tak nevím, nejsem sice copywriter, obsahový marketér, ani specialista na UX, ale myslel jsem si, že po letech provozování obsahových webů (rozumějte magazínů) už alespoň něčemu rozumím. V poslední době se ale začínám ztrácet a několik nových trendů moc nechápu. Respektive chápu jejich smysl, ale nechápu je z pohledu uživatelské použitelnosti a celkově pohodlí čtenáře.

Přečíst článek

CopyCamp 2014: Akce plná lásky, zajímavých přednášek a skvělých lidí

24. 3. 2014 5 minut čtení

Když jsem se v minulosti smál a divil tomu, jak lidé na akcích Davida Kirše skáčou na židlích a vyznávají si navzájem lásku, neznal jsem CopyCamp a holky z Hájedničky. Tehdy by mě vůbec nenapadlo, že se sám zúčastním akce, jejímž cílem bude nejen zahltit auditorium informacemi, ale také účastníkům najít životní lásku.

Přečíst článek

Jak a proč připravujeme vlastní firemní školení?

23. 3. 2014 2 minuty čtení

Jedním z hlavních důvodů, proč jsme se přestěhovali do Olomouce a do větších prostor, je moje už dlouhodobější myšlenka pořádání menších školení pro naše lidi. Hraji si s ní už několik měsíců a pomalu se blížím k samotné realizaci.

Přečíst článek

Proč vítám všechny copywriterské a PPP systémy?

28. 1. 2014 3 minuty čtení

Přiznám se k jedné věci. Když před několika měsíci začaly vznikat různé copywriterské systémy, měl jsem trochu obavy. O to více mi nedalo spát, jakým způsobem se rozvíjel obchod na PPP systémech, na něž řada uživatelů chodila jen kvůli snadnému objednávání textů. Postupem času jsem svůj názor změnil a přišel na to, že jejich vznik […]

Přečíst článek

Cena za psaní textů na trhu stále klesá, kam až se dostaneme?

3. 8. 2013 2 minuty čtení

Je neuvěřitelné, jak rychle klesá cena za psaní českých textů. Je to opravdu pozoruhodné. Před pár měsíci/lety jsem ze všech stran slýchal, že 100 Kč je velmi nízká odměna za jednu normostranu textu. Dnes se však stále častěji setkáváme s nabídkami kolem 50 Kč, přičemž poměrně často jdou ještě níže (a níže).

Přečíst článek
<
1
2
3
>