Jiří Rostecký

Proč zjišťovat, kdo vás sleduje?

20. 7. 2015

Mladého podnikatele sleduje moře lidí. Jsou mezi nimi úspěšní byznysmeni, majitelé e-shopů, affiláci, online specialisté, ale i začínající podnikatelé. To všechno lze zjistit mnoha způsoby, my ale chtěli poznat čtenáře ještě důkladněji.

Jiří Rostecký

Když provozujete e-shop, potřebujete poznat svoje zákazníky. Když máte online agenturu, musíte chápat své klienty. A když máte magazín, měli byste se občas setkat i se svými čtenáři. My jsme s nimi v kontaktu velmi často. Už jen na různých akcích se s nimi setkávám pravidelně, s některými se potkáme i při práci pro naše klienty a jiní nám třeba píší e-maily a svěřují se se svými problémy v podnikání, představují své projekty a občas přihodí i nějaký ten vzkaz:

„Jiří, díky za skvělý rozhovor (a nejen tento), rozhodně máte pro interview talent. Vaše projekty, videa a články mne velmi inspirují. Posledních několik dní díky nim objevuji „příběh“, kterým jste si za posledních pár let prošel a rozhodně jste jím probudil mou dosud potlačovanou chuť pustit se cestou nezávislosti na, jak to nazývám, „budování cizího štěstí“ a začít se stavět na vlastní nohy. Prosím, vylepšujte, pokračujte a dál motivujte své čtenáře tímto unikátním způsobem. Držím Vám palce. Filip“
15. 7. 2015 (23:24)

Tento text mi přišel do mailu od Filipa Komerse. Udělal mi obrovskou radost, a tak jsem se s Filipem domluvili na setkání. Filip souhlasil a za pár dní už stál v naší kanceláři a já mu mohl ukázat i naše studio.

Filip Komers a Jiří Rostecký

Setkání pro mne bylo velmi inspirativní, protože jsem si mohl vyslechnout Filipův příběh a jeho velké plány do budoucna. Sám jsem mu dal několik tipů a byl pro mne i inspirací pro další články a videa.

Filip ale není jediný. Potkali jsme se už s mnoha čtenáři a s dalšími setkání plánujeme. Někteří dokonce svolí k pořízení fotky, jako to udělal Lukáš Hájek, který přišel den před Filipem (a měl hustý triko!).

Lukáš Hájek a Jiří Rostecký

Je super sledovat, kdo všechno nás čte, jak rozdílní lidé to jsou, co je v podnikání trápí, jaké řeší problémy a jak pracují s informacemi, které jim prostřednictvím magazín předáváme. Už jsem se setkal i s tím, že díky nám vznikly nové spolupráce, spustily se nové projekty a navzájem se poznala spousta lidí.

Mnohdy je docela problém si na setkávání se čtenáři udělat čas, ale stojí to za to. Když totiž potom připravujete nový obsah, přemýšlíte nad ním úplně jinak a cítíte větší zodpovědnost. Jsem za to moc rád a doufám, že našich fanoušků poznám ještě více.

20. 7. 2015

Komentáře čtenářů:

Co na můj článek říkáte vy?